کرم اسکین کد + قیمت

۸۵۸,۰۰۰ تومان

کرم تقویت کننده و انرژی زا 24 ساعته اسکین کد

  • سرشار از ترکیبات مغذی و تقویت کننده
  • مناسب برای پوست های خشک و نرمال
  • رطوبت رسان عمقی سلولهای پوست
  • حاوی ترکیب درمانی CM- گلوکان

ناموجود

اشتراک گذاری:

کرم اسکین کد

جهت استفاده ی پوستهای نرمال تا خشک تولید شده است. ازخاصیتهای این کرم می توان به کاهش دادن چین و چروک، خطوط و نشانه های پیری همچنین ابرسانی عمیق پوست اشاره کرد.

  1. این کرم باید گفت با بهره گیری از ترکیب درمانی CM- گلوکان که علاوه بر تقویت و تغذیه رسانی به پوست می شود و سیستم دفاعی پوست را بهبود بخشیده.
  2. نشانه های پیری زودرس بر روی پوست مبارزه می کند.
  3. علاوه بر این، کرم تقویت کننده و انرژی زا 24 ساعته اسکین کد به واسطه این ترکیب رطوبت رسانی قوی برای سلولهای پوست انجام داده و تاثیر بسزایی در کاهش خطوط و چروک های پوستی دارد.

این محصول کرم اسکین کد تشکیل شده از:

کرم اسکین کد با دارا بودن گلوکان ترکیب و فرمولی درمانی نیز دارد. گلوکان باعث تقویت سیستم ایمنی پوست می شود. و در نهایت با علائم پیری مبارزه می کند و چین و چروک و خطهای پوستی را کاهش میدهد.
لازم به ذکر است کلیه ی محصولات اسکین کد که اینروزها به یکی از محبوبترین برندها تبدیل شده است. یکی از پیشرفته ترین لاینهای مراقبتی پوست برای برطرف کردن نیازهای پوستی خانمها و آقایان می باشد. که هر آنچه که پوست نیاز دارد را به شما میدهد و‌بدون هرگونه آسیبی می باشد.

  • محصولات اسکین کد بادارابودن ترکیبات خارج شده از مواد موثر و عصاره های گیاهی و به دست آمده از بیوتکنولوژی باخاصیتهای درمانی فراوان می باشد.
  • این محصولات بدون استفاده از هیچگونه ماده های معطر و خوشبو کننده،رنگ و … تولید شده است. پس اگر شما پوست حساسی دارید با خیال راحت می توانید ازین محصولات استفاده کنید بدون اینکه به پوستتان آسیبی برساند.
  • کرم اسکین کد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم اسکین کد + قیمت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اینکه بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید باید وارد سیستم شوید.

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
کرم اسکین کد

کرم اسکین کد + قیمت

۸۵۸,۰۰۰ تومان

ناموجود

دسته‌ها